ا

  • اجرای حرکتی ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدف‌گیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]

  • اختلال هماهنگی رشدی ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدف‌گیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]

  • اضطراب درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیب‌دیدگی در ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]

  • افسردگی درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیب‌دیدگی در ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]

ب

  • بازخورد اثر تمرین تصمیمی بر تصمیم‌گیری خلاقانه و پیش‌بینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

پ

  • پیلاتس دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]

ت

  • تصویرسازی ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدف‌گیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]

  • تعادل دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]

  • تکلیف دوگانه اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخ‌ها بر سازگاری عقب‌گرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]

ح

  • حرکات هماهنگ ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانش‌آموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]

خ

  • خستگی ذهنی اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخ‌ها بر سازگاری عقب‌گرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]

  • خشم درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیب‌دیدگی در ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]

  • خلاقیت اثر تمرین تصمیمی بر تصمیم‌گیری خلاقانه و پیش‌بینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

  • خود تنظیمی هیجان ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانش‌آموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]

د

  • درمان رفتاری - شناختی متمرکز بر ضربه روانی درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیب‌دیدگی در ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]

  • دقت پاسخ اثر تمرین تصمیمی بر تصمیم‌گیری خلاقانه و پیش‌بینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

  • دوره بی پاسخی روانشناختی اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخ‌ها بر سازگاری عقب‌گرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]

ز

  • زمان واکنش اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخ‌ها بر سازگاری عقب‌گرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]

س

  • سوال کردن اثر تمرین تصمیمی بر تصمیم‌گیری خلاقانه و پیش‌بینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

ک

  • کیفیت زندگی دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]

م

  • مشاهدۀ عمل ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدف‌گیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]

و

  • ورزش صبحگاهی ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانش‌آموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]

  • ورزشکاران حرفه ای درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیب‌دیدگی در ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]

ی

  • یائسگی دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]