ا
-
اجرای حرکتی
ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدفگیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]
-
اختلال هماهنگی رشدی
ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدفگیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]
-
اضطراب
درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیبدیدگی در ورزشکاران آسیبدیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]
-
افسردگی
درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیبدیدگی در ورزشکاران آسیبدیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]
ب
-
بازخورد
اثر تمرین تصمیمی بر تصمیمگیری خلاقانه و پیشبینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
پ
-
پیلاتس
دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]
ت
-
تصویرسازی
ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدفگیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]
-
تعادل
دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]
-
تکلیف دوگانه
اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخها بر سازگاری عقبگرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
ح
-
حرکات هماهنگ
ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانشآموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]
خ
-
خستگی ذهنی
اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخها بر سازگاری عقبگرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
-
خشم
درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیبدیدگی در ورزشکاران آسیبدیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]
-
خلاقیت
اثر تمرین تصمیمی بر تصمیمگیری خلاقانه و پیشبینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
-
خود تنظیمی هیجان
ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانشآموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]
د
-
درمان رفتاری - شناختی متمرکز بر ضربه روانی
درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیبدیدگی در ورزشکاران آسیبدیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]
-
دقت پاسخ
اثر تمرین تصمیمی بر تصمیمگیری خلاقانه و پیشبینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
-
دوره بی پاسخی روانشناختی
اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخها بر سازگاری عقبگرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
ز
-
زمان واکنش
اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخها بر سازگاری عقبگرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
س
-
سوال کردن
اثر تمرین تصمیمی بر تصمیمگیری خلاقانه و پیشبینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
ک
-
کیفیت زندگی
دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]
م
-
مشاهدۀ عمل
ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدفگیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]
و
-
ورزش صبحگاهی
ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانشآموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]
-
ورزشکاران حرفه ای
درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیبدیدگی در ورزشکاران آسیبدیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]
ی
-
یائسگی
دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]